SPATIUL PRIVAT VIRTUAL PENTRU PERSOANE JURIDICE
Cum te poti inregistra ca și persoana juridica în Spațiul Privat Virtual pe baza certificatului digital?
De la 1 ianuarie 2024 persoanele juridice sunt nevoite să se înroleze în Spațiul Privat Virtual pentru a se asigura că îndeplinesc cerințele e-Factura.
Dacă și tu te aflii in aceasta situație, uite pașii pe care trebuie să ii urmezi pentru a beneficia de SPV:
- Asigura-te ca detii un certificat digital (semnatura digitala) aprobata si confirmata de catre un furnizor acceptat de către ANAF.
- Acceseaza site-ul www.anaf.ro și alege secțiunea ➡️ "Înregistrare în Spațiul Privat Virtual" ⬅️
- Accesează "Înregistrare utilizatori persoane fizice și juridice" ➡️"Persoane juridice" ➡️ "Înregistrare utilizatori cu certificat digital".
- Completeaza datele de identificare ale solicitantului (CUI/NIF) și ale persoanei (titularul certificatului digital) în formular.
- Încarcă documentul de confirmare (este necesar sa fie confirmat și semnat de către furnizorul autorizat de semnături digitale, cat si de persoana titulara) și arhiva zip cu documente ce justifica calitatea solicitantului.
- După ce te-ai asigurat ca ai toate documentele necesare încărcate si informațiile personale sunt corecte, poți trimite cererea.
- Completeaza codurile primite și numărul de telefon, dacă este cazul, în fereastra afișată prin e-mail.
- Revizuieste informațiile completate în formular și asigura-te ca informațiile sunt corecte.
În cazul aprobării cererii, vei primi un mesaj de confirmare pe adresa de e-mail specificata in cerere.
În caz contrar, vei primi o notificare de respingere, împreună cu motivul respingerii, pe adresa de e-mail specificată în cerere.
Acești pași îți asigură procesul corect de înrolare în Spațiul Privat Virtual, facilitând utilizarea SPV și e-Factura.
Contactează echipa Financess pentru a te asigura ca afacerea ta respectă toate modificările fiscale apărute în 2024!